Ofte stillede spørgsmål

BEMÆRK, AT VI KONTAKTER DIG, HVIS DIN BOOKING ER BERØRT – DU BEHØVER IKKE AT KONTAKTE OS.

Den globale pandemi (COVID-19) har påvirket et stort antal af vores medlemmers rejseplaner. Vi håber, at du finder spørgsmålene og svarene, der er angivet nedenfor, brugbare. Vi vil også gerne forsikre dig om, at hvis du har en forestående booking, der sandsynligvis vil blive påvirket af COVID-19, vil vi kontakte dig inden afrejse.


Hvad sker der, hvis min rejse er påvirket af restriktioner som følge af COVID-19?

De fleste regeringer verden over har på nuværende tidspunkt indført en række rejserestriktioner.

Hvis det ser ud til, at din rejse vil blive aflyst på grund af COVID-19, vil Secret Escapes (eller rejseleverandøren ansvarlig for din rejse) kontakte dig for at diskutere dine muligheder. Der er udviklet en klar proces for at hjælpe kunder i denne situation, og du behøver derfor ikke at gøre noget – vi kontakter dig. Hold venligst øje med e-mails fra os og tjek din spam-mappe og voicemails ofte. Vi behandler bookinger, der er påvirket af COVID-19, i prioriteret rækkefølge efter afrejsedato.

Hvad er den bedste måde, hvorpå jeg kan få svar på min forespørgsel?

Der er et stort antal henvendelser lige nu, så vi undskylder på forhånd, hvis der er noget ventetid, før du hører fra os. Du finder vores kontaktoplysninger under “Kontakt os”-siden. Vi prioriterer medlemmer med en forestående booking.

Hvis du sender en forespørgsel, hold venligst øje med din indbakke (inkl. spam-mappe) og voicemails.

Hvorfor tager det så lang tid, før Secret Escapes besvarer min forespørgsel?

Som du sikkert kan forestille dig, så har pandemien resulteret i et enormt stort antal henvendelser, og vores kundeservice arbejder lige nu i døgndrift for at hjælpe vores medlemmer og besvare deres forespørgsler. Vi beklager, hvis det har været svært at få fat på os. Nye processer og et større team skal hjælpe os med at besvare flere forespørgsler fra vores medlemmer hver dag.

Medlemmer bliver kontaktet i prioriteret rækkefølge efter afrejsedato, således at de medlemmer med nært forestående rejsedatoer kommer først i køen. Når myndighederne forlænger restriktioner vil flere medlemmer og deres bookinger blive påvirket af det. Vi gør vores bedste for at svare alle medlemmer så hurtigt, vi kan.

Jeg har en forestående booking og har ikke hørt fra jer. Hvorfor ikke?

Vi kontakter vores medlemmer før afrejse, så tjek venligst din spam-mappe og voicemails. Hvis du ikke er blevet kontaktet af os endnu, vil du blive kontaktet snart.

Hvis du ønsker mere klarhed, kan du kontakte os via de kontaktoplysninger, du finder under vores “Kontakt os”-side på hjemmesiden. Med en forestående rejse vil din forespørgsel have høj prioritet.

Hvis min rejse er aflyst som følge af COVID-19, kan jeg få refusion?

Secret Escapes tilbyder to former for rejser: Hotelophold og pakkerejser (rejser, hvor fly, tog etc. er inkluderet). Dine muligheder vil variere afhængig af, hvilken rejse, du har købt.

Hotelophold: Når det kun er hotelophold, der er inkluderet i rejsen, fungerer Secret Escapes som en agent/formidler mellem dig og hotellet, hvilket vil sige, at kontrakten er mellem dig og hotellet. Hvis du har købt et hotelophold gennem Secret Escapes, er det op til hotellet, om de tilbyder refusion. Secret Escapes er ikke i stand til at refundere hotelophold uden hotellets godkendelse. Hvis hotellet tilbyder refusion, vil Secret Escapes hjælpe medlemmerne så vidt, det er muligt. I denne situation vil hotellerne refundere 100% af rejsens omkostninger til medlemmerne. Secret Escapes tilbagebetaler sine hotelpartnere i henhold til den almindelige betalingscyklus.

Den gode nyhed er, at næsten alle vores hotelpartnere er åbne over for muligheden for, at medlemmer kan ombooke og udskyde deres ophold, så rejsen ikke bliver tabt. Hos Secret Escapes har vi indført en proces med ombooking, der hjælper vores medlemmer med at ombooke deres ophold. Hvis din booking er påvirket, vil vi kontakte dig og hjælpe dig med dette.

Pakkerejser: To typer af pakkerejser er tilgængelige hos Secret Escapes. Den første type er pakkerejser tilbudt af betroede rejseleverandører. Hvis din rejse tilhører denne type, vil den rejseleverandør, der er ansvarlig for din rejse, kontakte dig for at diskutere dine muligheder. Ligesom ved hotelophold fungerer Secret Escapes som en agent/formidler, og kontrakten er mellem dig og rejseleverandøren. Rejseleverandøren har her ofte den seneste information.

Den anden type er pakkerejser på hjemmesiden, der er tilbudt af Secret Escapes. Med disse rejser vil Secret Escapes selv kontakte dig. Du vil blive tilbudt en kreditnota, der udbetales i form af et tilgodebevis med samme værdi som din oprindelige rejse. Kreditten kan bruges på alle rejser på hjemmesiden. Kredit, der ikke er blevet brugt inden udløbsdatoen, vil blive tilbagebetalt kontant.

Kun bookinger påvirket af COVID-19 (dem, der falder på datoer, hvor myndighederne har indført rejserestriktioner) vil refunderes i form af kredit eller blive ombooket til en senere dato.

Hvordan ved jeg, hvem der er ansvarlig for min rejse?

Secret Escapes ejer ikke sine egne hoteller, hvilket vil sige, at vi fungerer som en agent/formidler mellem medlemmer og nøje udvalgte rejsepartnere. Secret Escapes arbejder kun med velrenommerede rejseleverandører.

Når du booker et hotelophold, så er kontrakten mellem dig og hotellet, og med nogle pakkerejser er kontrakten mellem dig og rejseleverandøren. I nogle tilfælde er Secret Escapes rejseleverandøren. Du kan finde navnet på din rejseleverandør i din bookingbekræftelse.

I tilfælde af, at din rejse bliver aflyst, vil du blive kontaktet af enten Secret Escapes eller rejseleverandøren ansvarlig for din rejse.

Hvis du køber din rejse gennem Secret Escapes, vil vi gøre, hvad vi kan for at hjælpe dig. Rejseleverandøren ansvarlig for din rejse (Secret Escapes eller en rejsepartner) vil altid have den seneste information.

Jeg ønsker ikke længere at rejse. Kan jeg aflyse min rejse?

Lige nu er de fleste rejser ikke mulige, og det er ikke til at vide, hvornår det bliver muligt at rejse igen.Rejserestriktionerne kan i de næste måneder variere fra land til land. Hvis de nuværende restriktioner lempes før din afrejsedato, kan du forvente, at du kan rejse som planlagt, og vores normale vilkår og betingelser for ændringer og aflysninger vil være gældende. Fraråder myndighederne dig i at rejse, vil Secret Escapes eller din rejseleverandør kontakte dig for at diskutere dine muligheder.

Hvorfor bliver jeg bedt om at ombooke mit hotelophold?

I denne helt særlige situation, vi står i, har Secret Escapes indført en proces med ombooking i samarbejde med hotellerne for at hjælpe medlemmer, så deres rejse ikke går tabt. Hvis dit ophold er påvirket af COVID-19, vil du blive tilbudt muligheden for at udskyde dit ophold til en senere dato. Du får sendt en formular via e-mail, som du skal udfylde, og på den måde kan vi bedst muligt hjælpe dig med dine muligheder.

Hvordan kan Secret Escapes tilbyde ombooking, når det er umuligt at sige, hvornår de nuværende rejserestriktioner vil blive lempet?

Det er usikkert, hvornår det er muligt at rejse igen, hvilket kan gøre det svært for dig at komme med en specifik dato, du ønsker at ombooke til. I disse tilfælde vil Secret Escapes i samarbejde med hotellet tilbyde en værdikupon med samme værdi som din oprindelige booking. Værdikuponen giver dig frihed til at vælge en dato på et senere tidspunkt.

Nogle medlemmer vælger at booke specifikke datoer senere på året. Vil COVID-19 stadig påvirke din booking til den tid, vil din ombooking blive udskudt yderligere.

Jeg har allerede aftalt en ombooking af mit ophold direkte med hotellet. Skal jeg også kontakte Secret Escapes?

Hvis du har været i kontakt direkte med hotellet og er kommet frem til en løsning, vil vi sætte pris på, hvis du vil oplyse os om dine nye datoer. På den måde undgår vi at lave en dobbeltbooking hos hotellet.

Hotellet informerer mig om, at det ikke er dem, men Secret Escapes, der skal refundere min booking. Hvem er ansvarlig?

Secret Escapes kan ikke kontraktligt udstede refusioner til kunder uden en direkte godkendelse fra hotellerne. I visse tilfælde, hvor hoteller har givet os lov til at udstede refusioner, vil vi måske være i stand til at gøre det.

Secret Escapes har lovet mig kredit, men kreditten er ikke synlig på min konto. Hvorfor?

Kreditnotaer udstedes til alle medlemmer, der har booket en pakkerejse, der er påvirket af COVID-19. Du vil blive tilbudt en kreditnota, der udbetales i form af et tilgodebevis med samme værdi som din oprindelige rejse. Kreditten kan bruges på alle Secret Escapes’ rejser. Kredit, der ikke er blevet brugt inden den 31.12.21, vil blive tilbagebetalt kontant. Hvis du modtager en kreditnota, sørg venligst for at gemme en kopi af den og e-mailen, den kommer i.

Hvad nu, hvis mit hotel lukker, så jeg ikke har nogen steder at bo?

Hvis dit hotel lukker som følge af COVID-19, men ikke ligger i et område, hvor der ifølge den officielle vejledning frarådes indrejse, vil det være hotellet, der kontakter dig om dine muligheder.

Hvad sker der, hvis det land, jeg planlægger at besøge, nægter indrejse fra folk fra mit land?

Det er uklart, hvordan og hvornår lande vil lempe deres rejserestriktioner. Ændrer et land sine rejserestriktioner eller forhindrer rejsende på en måde, der påvirker din booking, vil Secret Escapes eller din rejseleverandør kontakte dig for at diskutere dine muligheder.

Hvis du har booket et hotelophold, anbefaler vi dig, at du holder godt øje med din rejsedestination tæt på afrejsedato. Det kan du gøre ved at læse Udenrigsministeriets rejsevejledninger.

Jeg har booket et hotel, men ikke fly, med Secret Escapes i et land, der er underlagt rejserestriktioner som følge af COVID-19. Hvad er mine muligheder?

For alle hotelbookinger, der er påvirket af COVID-19, arbejder vi i samarbejde med hotellerne på at udskyde ophold til en senere dato på året. Hvis din rejse er påvirket, vil vi kontakte dig. Hvis du har været i kontakt med dit hotel, og du har lavet en aftale direkte med hotellet, vil vi sætte pris på, hvis du opdaterer os om din aftale. Du finder vores kontaktoplysninger under “Kontakt os”-siden.

Hvis du har booket dine fly separat, skal du kontakte dit flyselskab direkte eller kontakte dit rejseforsikringsselskab direkte, så du kender dine rettigheder, hvis du er forhindret i at rejse.

Hvad sker der, hvis et flyselskab aflyser min flyafgang?

Hvis dit flyafgang er købt som en del af din Secret Escapes-booking og er påvirket af ændringer foretaget af flyselskabet, vil vi eller din rejseleverandør kontakte dig for at diskutere dine muligheder.

Hvis du ikke har booket fly gennem Secret Escapes, skal du tjekke dit flyselskabs vilkår og betingelser samt dit rejseforsikringsselskabs politik, så du kender dine rettigheder, hvis du er forhindret i at rejse.

Kan Secret Escapes hjælpe mig med at komme hjem, hvis jeg ikke længere kan forlade min feriedestination?

Hos Secret Escapes gør vi (og vores rejsepartnere) alt, hvad vi kan for at hjælpe medlemmer, der løber ind i problemer, mens de opholder sig i udlandet. Lokal lovgivning dikterer, hvad der skal ske i de forskellige lande, og det er Udenrigsministeriet, der har de forudsætninger for at få folk hjem. Men når det er sagt, vil vi bidrage og gøre alt, hvad vi kan for at hjælpe vores medlemmer. Vi har for eksempel for pakkerejser lokale teams i de forskellige lande, der sidder klar til at rådgive og hjælpe, hvor det er muligt.

BEMÆRK, AT VI KONTAKTER DIG, HVIS DIN BOOKING ER BERØRT – DU BEHØVER IKKE AT KONTAKTE OS.



Hvad er Secret Escapes?

Hvordan fungerer Secret Escapes rent faktisk?

Hos Secret Escapes mener vi, at det skal være en sjov, underholdende og problemfri oplevelse at bestille en ferie. Derfor har vi besluttet at lave en hjemmeside, hvor vi håndplukker de bedste hoteller og rejser og udbyder dem til vores skønne medlemmer. Vores priser er altid de bedste, du kan finde online i løbet af salgsperioden – og det er med garanti!

Hver uge sætter vi nye tilbud live, og de gælder typisk i ca. 10 dage – den resterende tid er angivet under hvert tilbud. Vi har over 100 tilbud på siden ad gangen, og vi sender dig løbende emails med de allerbedste, så du ikke går glip af noget.

Husk på, at vores priser altid er de laveste på nettet i tilbudsperioden – derfor kan tilgængeligheden (altså de ledige datoer) også variere. Du kan se tilgængeligheden i kalenderen under hvert tilbud.

Alle vores hoteller og rejser er håndplukket af et team af rejseeksperter, og Secret Escapes fungerer som agent/formidler for hoteller, leverandører og rejsearrangører.

Hvorfor booke hos os og ikke en anden?

Vores motto fra dag ét har været at tilbyde luksushoteller og rejser i ind- og udland til den bedste onlinepris – med prisgaranti.

Som medlem af Secret Escapes kan du være sikker på, at vores priser er eksklusive for medlemmer. Det vil sige, at samme tilbud ikke kan findes billigere noget sted på nettet i tilbudsperioden. Du behøver derfor ikke at lede andre steder. Vil du alligevel gerne sammenligne med andre sider, linker vi faktisk direkte til flere bookingsider i vores tilbud.

Vi forsøger også at sikre, at vores medlemmer ser værdien i at booke hos os. Alle vores tilbud er håndplukkede af et team af rejseeksperter, og vi forsøger altid at forhandle os frem til ekstra fordele, såsom værelsesopgraderinger, spabehandlinger, rabatter, velkomstgaver eller måltider – alt sammen noget, der kan være med til at gøre dit ophold ekstra særligt.

Secret Escapes' prisgaranti

De bedste priser på nettet - med garanti!

Hvad er Secret Escapes' prisgaranti?

Vores team af rejseeksperter arbejder hårdt på at håndplukke fantastiske tilbud, der altid er de billigste, du kan finde online i løbet af tilbudsperioden. Vi gennemsøger internettet vidt og bredt for at sikre, at vi kan tilbyde de laveste priser på vores tilbud. Du behøver derfor ikke at lede andetsteds. Vi garanterer, at vores eksklusive priser ikke findes billigere andre steder på nettet i tilbudsperioden.

Hvis vi mod forventning skulle finde en lavere pris, vil vi straks tage tilbuddet ned fra siden og enten forhandle en bedre rabat og ekstra fordele til vores medlemmer (som f.eks. champagne ved ankomst, en værelsesopgradering eller en trerettersmenu) eller annullere kampagnen helt.

Hvad sker der, hvis jeg finder det samme tilbud billigere et andet sted?

Det er op til os at sørge for, at det ikke sker. Skulle du imod forventning finde en pris andetsteds, der har sneget sig under vores priser, bedes du kontakte os på support@secretescapes.dk med et link eller screenshot, så vi vil herefter fjerne tilbuddet fra vores hjemmeside og genforhandle med vores leverandør.

Hvordan beregnes pris og rabatter?

Alle vores tilbud udbydes til priser, der kun er tilgængelige for vores medlemmer, og som er billigere end noget andet sted på nettet i tilbudsperioden. Den annoncerede rabat er den størst mulige besparelse, du kan få med et bestemt tilbud, og repræsenterer oftest – men ikke altid – den laveste pris, du betaler. Nogle gange kan du ende med at betale endnu mindre end den annoncerede pris, men det kan være, at der kun er et par ledige datoer til disse superlave priser. "Op til"-rabatterne er gyldige, ved tilbuddets aktivering.

Vi annoncerer prisen efter at have kontrolleret priserne hele fire gange, inden vi sætter en kampagne i gang. Når et tilbud sættes i gang på vores hjemmeside, vil vi altid sørge for, at den annoncerede pris øverst på tilbudssiden udgør mindst 10 % af vores samlede antal tilgængelige datoer for det aktuelle tilbud.

De laveste priser er oftest de mest populære og bliver derfor tit udsolgt inden de resterende datoer. Derfor kan du opleve, at vi annoncerer en lidt højere pris et par dage efter kampagnens start. Dette forekommer kun, når de oprindelige priser er udsolgt, og skulle det ske, oplyser vi dig om denne prisændring ud for den nye pris. Læs mere om, hvordan vores priser beregnes i afsnittet "Flere oplysninger" under hvert enkelte tilbud.

Hvilke fordele får jeg?

Hvilke fordele får jeg, når jeg tilmelder mig?

Vi tilbyder vores medlemmer op til 70 % rabat på håndplukkede hoteller og rejser. Hvis det udbydes hos Secret Escapes, vil du ikke finde det billigere andre steder i tilbudsperioden – det er vores prisgaranti.

Hvem kan blive medlem?

Alle er velkomne!

Hvor ofte vil jeg modtage e-mails?

Hver mandag sender vi en oversigt over ugens tilbud. Foruden dette sender vi påmindelser, når nye tilbud lanceres, så du ikke går glip af noget. Du kan til enhver tid fravælge vores elektroniske nyhedsbreve under "Din konto", og vi har for nyligt lanceret en funktion, hvor du kan vælge at holde pause fra vores daglige e-mails og blot modtage vores ugentlige opsummering.

Sådan gennemføres et køb

Hvorfor kan jeg ikke se jeres priser?

Du er muligvis ikke logget ind endnu. Når du er logget ind og har valgt et tilbud, der appellerer til dig, bør "Fra"-prisen fremgå sammen med kampagnens detaljer til højre for billedgalleriet. Scroller du ned til de enkelte tilbud, kan du se de præcise præciser i den interaktive kalender.

Hvordan betaler jeg?

Du betaler på samme måde som på enhver anden online rejsehjemmeside. Du har dog også mulighed for at betale 250 kr for at reservere et værelse, mens du beslutter dig.

Hvad er en reservation?

Vores medlemmer kan vælge at betale 250 kr for at reservere en dato, indtil kampagnen slutter. Vi ved, at det kan være tidskrævende at planlægge en ferie. Især når du rejser med andre, planlægger flere ture eller blot bruger tid på detaljerne. Vi har derfor forståelse for, at du vælger ikke at forpligte dig til en booking med det samme.

For at give dig lidt mere betænkningstid kan du vælge at betale 250 kr for at reservere en dato i kalenderen, mens du beslutter dig. Dette betyder, at ingen andre kan booke den dato, du reserverer (som forbliver reserveret til kampagnens udløb). Hvis du beslutter dig for at bestille din rejse, bliver de 250 kr automatisk trukket fra den samlede pris, og hvis ikke, er det ikke noget problem – vi sætter pengene tilbage på din Secret Escapes-konto.

Bemærk venligst, at en reservation ikke er et depositum på en booking og dermed heller ikke en garanteret, gennemført eller bekræftet booking. Det er blot en praktisk funktion, der forhindrer andre medlemmer i at komme dig i forkøbet og booke den aktuelle dato.

Eftersom de hoteller og rejser, vi udbyder, kan købes andre steder (dog ikke til de eksklusive priser vores medlemmer får), kan det desværre ske, at datoen bookes på en anden platform under din betænkningstid. Skulle dette ske, vil datoen blive fjernet fra kampagnen, alle reservationer vil automatisk blive annulleret, og pengene vil blive refunderet som kredit til din Secret Escapes-konto. Vi vil naturligvis kontakte dig, hvis dette skulle ske. Læs vores vilkår og betingelser for yderligere oplysninger.

Hvad er et depositum?

Et tilbud med depositum betyder, at du kun betaler for en del af ferien til at starte med – den resterende del betaler du på et senere tidspunkt, inden du rejser. Vi har tilføjet denne mulighed for at vores medlemmer kan få tidlig adgang til flere fantastiske ferier – og fordi vi ved, at det tager tid at planlægge og betale en ferie.

Hvorfor kan jeg ikke betale det fulde beløb?

Vi tilbyder tilbud med depositum for at give vores medlemmer mulighed for at sikre deres ferie uden at skulle betale det fulde beløb på stedet. Rejsearrangøren kontakter dig i god tid, før du rejser, for at opkræve det resterende beløb. Ønsker du at betale beløbet før betalingsfristen, skal du blot kontakte rejsearrangøren direkte. Kontaktoplysningerne finder du i bookingbekræftelsen.

...og hvis ikke jeg betaler det resterende beløb inden betalingsfristen?

Så snart du har betalt depositummet til os, kontakter leverandøren eller rejsearrangøren dig direkte for at afregne det resterende beløb. Depositummet kan ikke refunderes. Betaler du ikke det resterende beløb, går depositummet altså tabt.

Hvad er jeg garanteret, når jeg betaler depositummet?

Betaling af depositummet sikrer dig ferien – så simpelt er det. Så snart depositummet er betalt, har du indgået en kontrakt med rejsearrangøren og skal derfor følge deres vilkår og betingelser – præcis som hvis du havde betalt det fulde beløb med det samme.

Hvordan betaler jeg det resterende beløb, og er der nogen gebyrer?

Rejsearrangøren kontakter dig, når beløbet skal betales, og du betaler det direkte til rejsearrangøren. Visse rejsearrangører opkræver et lille gebyr for brug af kreditkort, men dette vil rejsearrangøren informere dig om.

Hvor kan jeg få en moms-kvittering?

Secret Escapes fungerer udelukkende som formidler/agent mellem kunde og hotel eller rejsearrangør. Derfor kan Secret Escapes ikke udstede en faktura for et salg, som er foretaget af et hotel eller rejsearrangør.

Har du brug for en faktura, som indeholder moms-afregning, så kan denne kun fås direkte fra hotellet eller rejsearrangøren, som juridisk set er din aftalepartner. Vi tilstræber naturligvis at udvælge samarbejdspartnere, som udskriver en faktura til alle vores medlemmer ved check-out. Vi kan dog ikke garantere, at alle vores samarbejdspartnere er vant til forretningsrejsende, da Secret Escapes først og fremmest henvender sig til almindelige rejsende.

Secret Escapes kan kun udstede en moms-kvittering for dit ekspeditionsgebyr eller kreditkortgebyr. Denne kan fås ved at kontakte os på support@secretescapes.dk . Husk at sende dit booking-ID, som står på din bookingbekræftelse.
Reservationsgebyrer og afgifter

Hvilke gebyrer er inkluderet i den samlede pris?

Vi gør vores bedste for at minimere gebyrer og afgifter, men vi kan opkræve et mindre bookinggebyr og et separat tillæg, afhængigt af valget af betalingsmetode. Hvis relevant vil du blive underrettet om gebyret, inden du gennemfører købet.
Hvad er et bookinggebyr?

Et bookinggebyr er et mindre administrationsgebyr, der opkræves af Secret Escapes, når du betaler for dit hotel eller din ferie. Gebyret giver os mulighed for at yde kundesupport og dække transaktionsudgifterne på vores hjemmeside. For samlede transaktionsværdier under 1.000 kr opkræves der ikke gebyr, og det største gebyr pr. samlede transaktion er 200 kr, uanset om du lige har brugt 3.500 kr eller 350.000 kr.

Hvad får jeg for mit bookinggebyr?

Uanset beløbets størrelse kan vi ved at opkræve et mindre bookinggebyr (afhængig af den samlede transaktionsværdi) tilbyde vores medlemmer (dvs. dig) et dedikeret team, der står parat til at hjælpe med eventuelle forespørgsler, du måtte have om din booking. Og vigtigere; selv MED et bookinggebyr, er den samlede pris for din booking på Secret Escapes stadig den absolut billigste, du finder på nettet.

Invitationer og kreditter

Hvordan deler jeg Secret Escapes med mine venner?

Vi elsker, når folk deler -– rent faktisk opfordrer vi til det. Du får nemlig kredit, når de venner, du inviterer (med dit helt eget henvisningslink), bliver medlemmer af Secret Escapes: 50 kr når fem af dine venner bliver medlemmer, 250 kr når 25 venner bliver medlemmer, og 500 kr når 50 af dine venner bliver medlemmer via dit link. Du får også 250 kr i kredit for de køb, dine venner foretager hos os.

Hvem får kreditten på 250 kr, hvis mere end én person anbefaler Secret Escapes til en ven?


Personen, der er berettiget til krediten på 250 kr, er den person, hvis e-mail brugeren har klikket på.

Er der et kontant alternativ til de 250 kr i kredit for anbefalinger af venner?

Nej. Kreditten på 250 kr kan kun bruges til køb på Secret Escapes.

Kan man anvende sine kreditter i forbindelse med et hvilken som helst tilbud?

Kreditterne kan kun anvendes i forbindelse med bookinger, som gennemføres på vores hjemmeside. Kreditterne kan altså ikke anvendes ved betalinger, der foretages på en leverandørs hjemmeside, hvilket f.eks. gælder visse pakkerejser.

Vores tilbud – det med småt...

Hvordan er mit forhold som kunde hos Secret Escapes, når jeg har foretaget en booking?

Secret Escapes er en rejseagent, der håndplukker og annoncerer de bedste og mest eksklusive tilbud til sine medlemmer. Når en kunde foretager en booking på Secret Escapes, indgår kunden reelt en kontrakt med hotellet eller leverandøren, hvor bookingen blev foretaget. Hvorfor? Secret Escapes sælger hotel- eller rejsearrangørens produkt, og det er derfor op til hotellet, rejsearrangøren eller den pågældende leverandør at sikre, at kunden får, hvad de har betalt for.

Hvordan klassificeres hotellerne?

Vi håndplukker hoteller og ferier til vores medlemmer. Hotelstjernerne er en praktisk klassificering, der overskueliggør over for gæsten, hvilket niveau hotellet er på. Et femstjernet hotel i London kan opleves anderledes end et femstjernet hotel i Athen eller Istanbul, men vi går meget langt for at sikre, at de hotelværelser, vi sælger, opfylder og overstiger VORES standarder, som vi mener, er langt vigtigere end en vilkårlig klassificering.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med flytiderne?

Da vi agerer på vegne af en leverandør eller rejsearrangør ved køb af ferier, der omfatter flyrejser, har vi ikke kontrol over flytider og kan ikke umiddelbart tilbyde alternativer. Hvis du har booket en ferie hos os, som omfatter flyrejse, og du ikke er tilfreds med rejsetiderne, men de er som annonceret, da du foretog din reservation, har vi desværre ikke mulighed for at gøre noget ved det. Hvis flytiderne ændres, efter du foretog reservationen, og ikke falder ind under de ønskede parametre, skal du kontakte leverandøren eller rejsearrangøren direkte.

Min ferie inkluderer fly – hvornår modtager jeg mine nøjagtige flytider?

Vi forsøger altid at sikre, at vores medlemmer har alle de nødvendige oplysninger, inden de foretager en booking hos os. Hvis vi sælger en ferie, der inkluderer transport - fx fly, færge, krydstogt eller tog - vises de seneste og mest præcise rejsetider, som vi modtager fra rejsearrangøren.

Men da vi er en agent, der agerer på vegne af en rejsearrangør, er de nøjagtige rejsetider ude af vores kontrol, og rejsetiderne kan ændres i henhold til rejsearrangørernes vilkår og betingelser. Vi linker til disse vilkår og betingelser i afsnittet om "rejseoplysninger" ved alle tilbud, der omfatter rejse, og vi vil oplyse flytider eller interval af flytider i overensstemmelse hermed. Du vil modtage dine endelige, bekræftede flytider fra rejsearrangøren, når din reservation er bekræftet. Leverandørerne har forskellige bekræftelsesprocedurer, men det er op til leverandørerne at sende dig præcise flytider, når din booking er bekræftet.

Se vores vilkår og betingelser for yderligere oplysninger om flytider.

Behøver jeg at bestille en rejseforsikring?

Vi anbefaler, at du altid reserverer rejseforsikring, hver gang du bestiller en rejse. Rejseforsikring er den mindst glamourøse del af at købe en ferie. Men det er også en af de vigtigste skridt til at sikre, at din ferie bliver en stor succes. Vi anbefaler, at alle vores medlemmer, som reserverer hos os, køber tilstrækkelig rejseforsikring for den type rejse, de skal ud på - uanset om det er en tur til udlandet eller indenrigs.

Afhængigt af dit beskyttelsesniveau (og vi vil altid anbefale en omfattende plan) dækker en rejseforsikring dig mod aflysninger, sundhedspleje, familie nødsituationer, bagage, leverandørsvigt og en hel række andre potentielle problemer. Det er bedst at være på den sikre side...

Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at klage under rejsen?

Hvis du er utilfreds med noget i forbindelse med dit hotel eller din ferie, og du føler, at den oplevelse du har købt, ikke lever/levede op til forventningerne - fx hotelværelset, servicen, maden eller rengøringen - skal du drøfte dette med hotelledelsen eller din rejsearrangør. De kan besvare alle dine spørgsmål og hjælpe dig med at finde en løsning på problemet.

I meget sjældne tilfælde kan en gæst opleve, at hotellet eller ferien ikke matcher/matchede vores beskrivelse - dvs. at du ikke oplevede, at produktet levede op til dine forventninger. I dette tilfælde skal du i første omgang straks kontakte hotelledelsen eller din rejsearrangør med henblik på at finde en hurtig løsning. Du er også velkommen til at kontakte os på support@secretescapes.dk . Vi er her for at gøre booking af luksusrejser til en god oplevelse, men vi vil også gerne vide, hvis tingene ikke er, som de burde være. Vi sætter stor pris på din feedback.

Hvis der opstår et problem med din flyrejse - såsom forsinkelser eller aflysninger - skal du kontakte rejsearrangøren direkte (du kan finde kontaktoplysningerne på din bookingbekræftelse).

Hvad hvis min reservation bliver ændret eller aflyst?

Vi gør vores bedste for at sikre, at alle detaljer, priser og oplysninger, vi giver, er korrekte. Det kan forekomme, at vi er nødsaget til at rette en fejl i et annonceret tilbud - dette kan finde sted, før du booker eller lige efter. Hvis vi er nødt til at foretage ændringer i din booking, vil vi kontakte dig hurtigst muligt i overensstemmelse med vores vilkår og betingelser. I meget sjældne tilfælde kan en leverandør, rejsearrangør eller et hotel se sig nødsaget til at annullere en booking, der er foretaget på vores hjemmeside. Det er uden for vores kontrol, hvis en leverandør har solgt udlejet værelser eller pladser uden at opdatere os, og derfor ikke har mulighed for at gennemføre bookingen. Da vi er en agent, og din kontrakt, når du har foretaget en booking, er sammen med leverandøren, hjælper vi dig med at få pengene tilbage eller finde nye rejsedatoer. Vi (Secret Escapes) er ikke ansvarlige for omkostninger forbundet med en leverandørannullering (fx kan du have booket et hotel i Spanien samt flybilletter, for derefter at modtage en hotelannullering) - derfor anbefaler vi altid, at du køber en rejseforsikring, der dækker i tilfælde af annulleringer.

For yderligere oplysninger om ændringer og annulleringer henviser vi til vores vilkår og betingelser.

Hvad er vores permanente rejsetilbud?

Vores rejsekatalog er et varieret udbud af permanente rejsetilbud, hvilket vil sige, at de ikke har en udløbsdato. Tilbuddene er unikke, skræddersyede rejser med et rejseprogram, der er specielt sammensat af vores rejseeksperter. Med disse tilbud har du altså god tid til at dobbelttjekke datoerne med din rejsepartner eller arbejdet. Derudover har du ved nogle af tilbuddene mulighed for at vælge mellem flere hoteller – måske du foretrækker et mindre luksuriøst, men centralt hotel? Eller omvendt – et mere luksuriøst hotel i udkanten af byen?

Mange af tilbuddene i vores permanente rejsekatalog har inkluderet fly, så du faktisk bare skal koncentrere dig om at finde de rigtige datoer og pakke kufferten. Vi ved også, at vores medlemmer tit har deres foretrukne lufthavn, så du har som oftest mulighed for selv at vælge, om du vil flyve fra Aalborg, Billund, København eller Hamborg.